Storic

Wydawca

Daj swojemu czytelnikowi czy użytkownikowi kupon rabatowy na zakup produktów FMCG w tradycyjnym sklepie. W Platformie ECC sprawdź czy z niego skorzystał i zarabiaj na jego aktywnościach zakupowych.

Wyzwania

Na rynku brak rozwiązania, które pozwoliłoby powiązać reklamę w mediach drukowanych czy elektronicznych ze sprzedażą w sklepie stacjonarnym.

Rozwiązania

Dzięki integracji Platformy transakcyjnej ECC z systemami kasowymi sklepów stacjonarnych, wykorzystując unikalny kupon rabatowy potwierdzamy transakcję zakupu produktu przy wykorzystaniu kuponu.

1Coraz mniej kampanii kuponowych jest rozliczanych za wyświetlenie/emisję

Reklamodawcy chcą płacić za efekt w postaci określonej aktywności konsumenta (np. zakup produktu). Nasze narzędzie wiąże transakcję wykonaną w danym sklepie stacjonarnym z kuponem, który klient znalazł w gazecie czy Intenecie.

2Dochody wydawców spadają poprzez malejące zainteresowanie reklamodawców kampaniami wizerunkowymi

Dajemy możliwość wydawcom zarabiania na efektywnościowych kampaniach reklamowych powiązanych z transakcjami w tradycyjnych sklepach. Udostępniamy narzędzie online, gdzie po zalogowaniu wydawca może obserwować wyniki sprzedażowe kampanii kuponowych w sklepach stacjonarnych, które były u niego emitowane.

3Reklamodawcy, których produkty są sprzedawane w sklepach stacjonarnych nie mają narzędzia reklamowego rozliczanego w modelu efektywnościowym

Sklep nie musi dokonywać żadnych rozliczeń. Ilość i wartość rozliczonych kuponów (wartość zwrotu za wykorzystane przez klientów kupony) jest dostępna w trybie online, w czasie rzeczywistym. Pieniądze rozliczające wszystkie zrealizowane przez klientów kupony trafiają na konto sklepu po zakończeniu miesiąca.

Benefity

dodatkowe przychody

extra budżety reklamowe od producentów, których produkty sprzedawane są w sklepach stacjonarnych

pełna kontrola wykorzystania kuponu w sklepach stacjonarnych

jako wydawca masz pewność, że konsument, który realizuje kupon w sklepie to Twój czytelnik czy użytkownik, który otrzymał kupon za pośrednictwem Twoich mediów

model efektywnościowy online-offline

reklamuj online sprzedawaj offline zarabiając na aktywnościach zakupowych swoich użytkowników