Platforma transakcyjna ECC (Electronic Coupon Clearing) pozwala na rozliczanie transakcji zakupowych realizowanych przez klientów sklepów z wykorzystaniem kuponów rabatowych między producentem, sklepem (siecią handlową) i konsumentem.
wszechstronne zarządzanie promocjami kuponowymi we wszystkich sklepach zintegrowanych z Platformą ECC przy pełnej kontroli budżetu
automatyczne wprowadzenie warunków kuponu rabatowego (promocji) do systemu kasowego sieci handlowej lub sklepu
rozliczanie zrealizowanej sprzedaży produktów przy wykorzystaniu kuponów rabatowych pomiędzy sklepem, a producentem
powiązanie wyemitowanych w różnych mediach kuponów rabatowych ze zrealizowaną sprzedażą w sklepach tradycyjnych, w których kupon został wykorzystany
transfer gotówki pomiędzy producentem, sklepem i konsumentem wynikający z użycia kuponów rabatowych przy procesie ich rozliczenia
monitoring preferencji zakupowych konsumentów i budowaniu bliższej relacji producenta, sklepu z konsumentem
projektowanie, realizacja i mierzenie efektów handlowych kampanii marketingowych wykorzystując kupon rabatowy
Producent posiada dostęp do pełnej ewidencji sprzedaży swoich produktów wygenerowanej przy wykorzystaniu kuponów rabatowych z podziałem na poszczególne kanały dystrybucji kuponów.
Platforma ECC może być wykorzystywana zarówno przez sieci handlowe o jednolitym systemie kasowym, a także przez sieci franczyzowe funkcjonujące w oparciu o systemy kasowe poszczególnych franczyzobiorców.
Synchronizacja informacji między sieciami handlowymi i setkami producentów pozwala na transparentność i bezpieczeństwo każdej transakcji przeprowadzanej z wykorzystaniem kuponów rabatowych.
Zbierane przez Platformę ECC dane sprzedażowe ze sklepów są źródłem wiedzy o pozycji rynkowej poszczególnych producentów, ich produktów i zachowaniach konsumeckich