Storic

Check-out couponing

Technologia pozwalająca na drukowanie kuponów rabatowych bezpośrednio w sklepie dla wskazanych klientów na podstawie kupowanych przez nich w czasie rzeczywistym produktów.

Platforma ECC analizuje zakupy klienta w czasie rzeczywistym, a kupon jest drukowany gdy spełniony zostaje wcześniej ustalony przez producenta lub sieć handlową warunek, np.:

  • wśród kupowanych produktów jest specyficzny produkt (np. mleczko do ciała)
  • wśród kupowanych produktów jest produkt lub grupa produktów danego producenta lub konkurenta
  • wśród kupowanych produktów jest określona kategoria produktów (np. pasty do zębów)
  • jest kupowana określona ilość produktów

Checkout couponing wspiera realizację następujących celów producenta i/lub sklepu:

  • zwiększanie lojalności klientów wobec sklepu lub produktu
  • zwiększanie częstotliwości wizyt w sklepie
  • zwiększanie wartości i ilości sprzedaży określonego produktu lub kategorii
  • przyciąganie wartościowych klientów
  • kierowanie sprzedaży na określone kategorie produktowe